Binnen Nederland boven 100,- gratis verzending.

WINKELMAND

Online bestelling

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Om een bestelling te annuleren kunt u contact opnemen met onze klantenservice: 020 6234781 of via de mail. Zij zullen de status van uw bestelling nakijken en evalueren of ze uw bestelling nog kunnen annuleren. Mocht dit niet meer mogelijk zijn dient u de bestelling af te nemen. U kunt de bestelling dan uiteraard aan ons retourneren. Onder normale omstandigheden* wordt dan de volledige order inclusief oorspronkelijke verzendkosten aan u terugbetaald. De kosten voor het retourneren zijn echter voor de klant. U kunt er ook voor kiezen om de bestelling in een van onze winkels kosteloos te retourneren. 

Bestelling ruilen

U kunt altijd uw bestelling ruilen. Neem even contact op met ons hoofdkantoor dan bespreken wij de mogelijkheden met u.

The English Hatter, Heiligeweg 40, 1012XS Amsterdam, 020 6234781, info@english-hatter.nl

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Op dit moment verzenden wij naar onderstaande landen. Mocht het door u gewenste land er niet tussen staan kunt u contact opnemen met onze klantenservice zodat we uw zending handmatig kunnen verwerken. 

 

België

Denemarken

Duitsland

Finland

Frankrijk

Hongarije

Italië

Luxemburg

Nederland

Oostenrijk

Polen

Portugal

Slovenië

Slowakijke

Spanje

Tsjechië

Verenigd Koninkrijk

Zweden

Zwitserland

Wanneer ontvang ik de bevestiging van mijn bestelling?

Zodra u een bestelling heeft geplaatst in onze webshop krijgt u direct een automatische bevestiging in uw e-mail. Het komt hierbij wel eens voor dat deze e-mail in de ongewenste inbox belandt. Kunt u uw bevestiging niet in uw e-mail terugvinden? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Uw bestelling is enkel te wijzigen via contact met onze klantenservice en onder de voorwaarde dat uw order nog niet is klaargemaakt voor verzending. 

Wat is de status van mijn bestelling?

Dagelijks worden alle nieuwe bestelling klaargezet en wanneer mogelijk verzonden. Wij streven er dan ook naar om uw bestelling binnen drie tot vijf werkdagen te versturen. Wilt u gedetailleerdere informatie over de status uw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat zij dit voor u kunnen controleren. 

Hoe kan ik mijn bestelling gratis retourneren?

Uw webshopbestelling kan enkel gratis geretourneerd worden wanneer u deze inlevert bij één van onze filialen. Dit kan binnen 30 dagen na ontvangst. Als u een bestelling terugstuurt naar ons hoofdkantoor kunnen wij helaas deze verzendkosten niet vergoeden.

Hoe krijg ik mijn geld terug na retournering?

Wanneer u een artikel retourneert in de winkel kunt u uw geld contant of per pin terug krijgen. Dit geldt ook voor het retourneren van een webshop bestelling in een winkel. Wanneer u een webshop bestelling terugstuurt naar het hoofdkantoor zal het bedrag worden teruggestort via dezelfde wijze als u uw betaling voldaan had. 

Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als u een webshop bestelling in een van onze winkels retourneert dan krijgt u direct uw geld terug. Wanneer u een bestelling terugstuurt naar het hoofdkantoor (retouradres voor webshopbestellingen: Steppin’ Out, postbus 2379, 5202 CJ  ’s-Hertogenbosch) wordt de terugbetaling verwerkt zodra het pakket arriveert. 

Giftcard
No FAQ available
Garantie en reparatie

Mijn artikel vertoont gebreken. Wat kan ik doen?

Wat vervelend om te horen dat uw artikel zich niet in de staat bevindt zoals het zou moeten zijn. U kunt dit artikel in een van onze winkels omruilen of u kunt contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen u vervolgens een retoursticker toesturen zodat u het artikel kosteloos aan ons kunt retourneren. Per situatie wordt bekeken wat een passende oplossing betreft. 

Winkels

Wat zijn jullie openingstijden?

Onze openingstijden verschillen per filiaal. U kunt uitgebreide informatie hierover terugvinden op de volgende link.

Store locator

Betaalmethoden
No FAQ available
Levering

Waar kan ik mijn retour naar toe sturen?

U kunt uw retour sturen naar:

The English Hatter

Heiligeweg 40

1012XS Amsterdam

Kan ik mijn order volgen?

Uw webshop bestelling wordt volgbaar met een track en trace code zodra het pakket in het magazijn is aangemeld om te verzenden. Deze code wordt dan automatisch naar u verzonden. Daarvoor is het helaas niet mogelijk om de status van uw pakket te volgen. 

Privacy

Wat doen jullie met mijn persoonlijk informatie?

Wij vinden uw persoonlijke informatie uiterst belangrijk. Om deze reden maken wij enkel gebruik van de informatie die voor ons noodzakelijk is en waar u toestemming voor gegeven heeft. Daarnaast zijn wij ons intern erg bewust van uw privacy en willen wij die naar ons beste vermogen waarborgen. Ook delen wij geen enkele informatie met derde partijen. Tenslotte werken wij volledig volgens de normen van de algemene verordening gegevensbescherming.