Veelgestelde vragen
Online bestelling
U kunt uw ordernummer altijd terugvinden in de bevestigingsmail. Een andere optie is om de bestelling te bekijken via Mijn account.
Zodra u een bestelling heeft geplaatst in onze webshop krijgt u direct een automatische bevestiging in uw e-mail. Het komt hierbij wel eens voor dat deze e-mail in de ongewenste inbox belandt. Kunt u uw bevestiging niet in uw e-mail terugvinden? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
Mocht uw bestelling geannuleerd zijn sturen we u altijd een e-mail om u te informeren over de reden waarom uw bestelling (gedeeltelijk) is geannuleerd. Het kan met het volgende te maken hebben:
Een of meerdere artikelen in uw bestelling waren niet voorradig op het moment van verzending. We starten in dit geval meteen de terugbetaling op.
Er is iets misgegaan bij het verifiëren van uw betalings- en/of bezorggegevens. Controleer in het betalingsproces op de website uw gegevens door een stap terug te gaan.
Er is sprake van een dubbele bestelling. Controleer alstublieft uw oorspronkelijke bestelling. Het kan zijn dat deze al is bevestigd en/of verzonden.
Als het probleem onopgelost blijft, neem dan contact met ons op zodat onze klantenservice u verder kan helpen.
Uw bestelling is enkel te wijzigen via contact met onze klantenservice via 085-2126898 en onder de voorwaarde dat uw order nog niet is klaargemaakt voor verzending. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag 9u tot 17u.
Uw bestelling is enkel te annuleren via contact met onze klantenservice via 085-2126898 en onder de voorwaarde dat uw order nog niet is klaargemaakt voor verzending. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag 9u tot 17u.
Mocht dit niet meer lukken kunt u altijd uw pakket weigeren of de bestelling retourneren.
Op dit moment verzenden wij naar onderstaande landen. Mocht het door u gewenste land er niet tussen staan kunt u contact opnemen met onze klantenservice zodat we uw zending handmatig kunnen verwerken.
- België
- Denemarken
- Duitsland
- Finland
- Frankrijk
- Hongarije
- Italië
- Luxemburg
- Nederland
- Oostenrijk
- Polen
- Portugal
- Slovenië
- Slowakijke
- Spanje
- Tsjechië
- Verenigd Koninkrijk
- Zweden
- Zwitserland
Wij vinden uw persoonlijke informatie uiterst belangrijk. Om deze reden maken wij enkel gebruik van de informatie die voor ons noodzakelijk is en waar u toestemming voor gegeven heeft. Daarnaast zijn wij ons intern erg bewust van uw privacy en willen wij die naar ons beste vermogen waarborgen. Ook delen wij geen enkele informatie met derde partijen. Tenslotte werken wij volledig volgens de normen van de algemene verordening gegevensbescherming.
Delivery to International Destinations
At The English Hatter, we offer international shipping to various destinations outside the Netherlands. We partner with DHL to ensure timely and reliable delivery of your orders to international locations.
We provide different shipping options for international orders, depending on the destination country. Shipping costs and estimated delivery times may vary based on the selected shipping method.
- We ship to:
Belgium
Denmark
Germany
Finland
France
Hungary
Italy
Luxembourg
The Netherlands
Austria
Poland
Portugal
Slovenia
Slovakia
Spain
Czech Republic
United Kingdom
Sweden
Switzerland
Once your order has been dispatched, you will receive a tracking number via email that you can use to monitor the status of your shipment. We recommend tracking your package regularly for real-time updates on its location and estimated delivery time. Please check the tracking number of DHL.
Please note that international orders may be subject to customs fees, import taxes, and other duties imposed by the destination country's customs authorities. These additional charges are the responsibility of the recipient and are not included in the product price or shipping cost.
If you encounter any issues or delays with the delivery of your international order, please contact our customer service team immediately. We will work closely with our shipping partners to resolve any delivery-related issues and ensure that your order reaches you in a timely manner.
Yes, we accept returns and exchanges for international orders, subject to our standard return policy. Please refer to our VERZENDING & RETOURNEREN page for detailed instructions on how to initiate a return or exchange for international orders.
Retourneren
U kunt gratis retourneren in een van onze winkels. U moet hierbij uw pakbon meenemen en tonen in de winkel.
Woont u niet in de buurt van een winkel of heeft u geen tijd? Retourneren is ook mogelijk via PostNL of uw geprefereerde verzendpartner. De retourkosten zijn bij deze retouroptie voor eigen rekening.
- Breng het pakket inclusief de pak- en retourbon naar een PostNL servicepunt.
- Het retouradres is The English Hatter, Aalsmeerderweg 285A, 1432 CN Aalsmeer, Nederland
- Plak de retoursticker op het pakket.
- Na ontvangst van de retourzending, wordt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen teruggestort.
Het retouradres is:
The English Hatter
Aalsmeerderweg 285A
1432 CN Aalsmeer
Nederland
Mocht een artikel niet aan uw verwachtingen voldoen kunt u ruilen of retourneren. Hieronder vindt u een aantal voorwaarden:
- Retourneer binnen 30 dagen.
- Zorg dat het artikel compleet, niet gedragen/gebruikt en onbeschadigd is.
- Voeg altijd de aflever- / retourbon toe aan de doos, eventueel met reden van retour.
- Zorg dat de originele kaartjes en labels nog aan het artikel zijn bevestigd.
U heeft 30 dagen bedenktijd.
Als u een artikel wilt ruilen moet u een nieuwe bestelling plaatsen. Dit kunt u ook doen met behulp van onze klantenservice.
Als alles goed verloopt en de retourzending voldoet aan de beschreven voorwaarden, dan storten wij het totaalbedrag op dezelfde manier terug als waarop de betaling is gedaan. En dat doen we snel maar in ieder geval binnen 10 werkdagen. Bij het retourneren in een winkel kan de terugbetaling langer duren dan het termijn van 10 dagen.
Bezorgen
Tijdens het bestelproces kunt u uw gewenste postadres opgeven. Dit is de enige bezorgoptie die The English Hatter op dit moment aanbiedt.
Uw bestelling wordt bezorgd door DHL.
Op werkdagen worden alle nieuwe bestellingen klaargezet en wanneer mogelijk verzonden. Bestellingen niet afgehandeld op zaterdag en zondag.
Wij streven er naar om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Wilt u gedetailleerdere informatie over de status van uw bestelling? Bekijk de status in uw account of neem contact op met onze klantenservice.
Mocht uw bestelling bezorgd zijn op het verkeerde adres kunt u het terugvinden onder 'Mijn bestellingen' in uw account, of u kunt de track & trace-link volgen in de e-mail met de verzendbevestiging.
Als de bestelling nog niet bezorgd is, kunt u contact opnemen met DHL om te vragen of u het bezorgadres kunt wijzigen.
Als het pakket op het bezorgadres is geweigerd, gaat de bestelling terug naar ons magazijn. Zodra we deze retourzending hebben verwerkt, ontvangt u binnen 14 dagen uw geld terug.
Mocht u niet thuis zijn tijdens de bezorging zal DHL uw pakket afgeven bij de buren of bij een DHL-servicepunt. Met de track & trace-code ziet u waar u het pakket kunt ophalen. U krijgt hier een digitaal bericht over waar uw pakket is bezorgd.
Onze bestellingen worden met standaardbezorging afgeleverd binnen meestal 2 tot 4 werkdagen. De bezorgtijden kunnen afwijken afhankelijk van de bezorgdienst DHL.
De bezorgkosten zijn altijd gratis bij een bestelling boven de € 100,- euro. Bij bestelling onder de € 100,- euro zijn de bezorgkosten € 4,95 euro.
Uw bestelling wordt volgbaar met een DHL track en trace code zodra het pakket in het magazijn is aangemeld om te verzenden. Deze code wordt dan automatisch naar u verzonden en kunt u uw pakket volgen.
Als u een verkeerd artikel hebt ontvangen kunt u contact met ons opnemen met onze klantservice.
Wat vervelend om te horen dat uw artikel zich niet in de staat bevindt zoals het zou moeten zijn. U kunt contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen u vervolgens een retoursticker toesturen zodat u het artikel kosteloos aan ons kunt retourneren. Per situatie wordt bekeken wat een passende oplossing betreft.
Als er een artikel of deel van uw bestelling ontbreekt kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Betaalmethoden
U kunt uw betaalde btw bedrag retour ontvangen wanneer u in het buitenland woont. U dient dan uw kassabon of webshop factuur af te laten stempelen bij de douane. Dit dient als bewijs van uitvoer naar een niet Europees land. Eenmaal in eigen land gearriveerd dient deze bon opgestuurd te worden naar onderstaand adres. Vermeld hierbij het rekeningnummer waar het bedrag op mag worden teruggestort. Het btw bedrag zal dan overgemaakt worden naar uw rekening.
The English Hatter
T.a.v. financiële administratie
Aalsmeerderweg 285A
1432 CN Aalsmeer
Nederland
We accepteren de volgende betalingsmethodes: Visa, Mastercard, iDEAL (Nederland), Bancontact/Mistercash en PayPal.
Alle prijzen van de artikelen die via english-hatter.nl verkocht worden zijn inclusief BTW.
1. Visa, Mastercard
Bij The English Hatter kunt u eenvoudig en veilig met uw debit/creditcard betalen. We accepteren Mastercard en Visa. Het bedrag van de bestelling wordt pas van uw debit/creditcard afgeschreven als de bestelling het magazijn heeft verlaten. De gegevens van uw debit of creditcard worden in ons systeem versleuteld met behulp van SSL-technologie. Dankzij deze hoge veiligheidsstandaard kunt u bij The English Hatter veilig met uw debit creditcard betalen. Uw gegevens zullen nooit toegankelijk zijn voor derden. Raadpleeg ons privacybeleid voor meer informatie over veiligheid.
Extra veiligheid voor creditcardbetalingen: 3D Secure voor Visa en Mastercard
Om ervoor te zorgen dat uw online creditcardbetaling zo veilig mogelijk gebeurt, gebruiken we Verified by Visa en MasterCard® SecureCode™. Dit zijn internationaal erkende authenticatietechnologieën die ook wel 3D Secure worden genoemd. 3D Secure gaat ongeoorloofd gebruik van uw creditcards tegen om het risico van online creditcardfraude tot een minimum te beperken.
Wat is de veiligheidscode?
De veiligheidscode zijn de laatste drie cijfers die boven in de handtekeningsbalk staan op de achterkant van uw Mastercard- of VISA-creditcard. Op American Express-creditcards staat de viercijferige veiligheidscode op de voorkant van de kaart, rechts boven het kaartnummer.
2. IDEAL (Nederland)
Selecteer onder betalingsmethodes iDEAL. Selecteer uw bank. U kunt nu kiezen of u via de website wilt inloggen bij uw bank of dat u de app wilt gebruiken. Als u inlogt bij uw bank, hoeft u de betaling alleen nog te bevestigen.
Als u de mobielbankierenapp wilt gebruiken om te betalen, tikt u op de QR-scanner in de app en scant u de QR-code op uw beeldscherm.
Volg de instructies totdat de betaling is afgerond.
3. Bancontact (België)
Er zijn twee manieren om online te betalen:
u kunt betalen met het apparaat waarop de Bancontact-app is geïnstalleerd of u kunt betalen met een apparaat waar de Bancontact-app niet op is geïnstalleerd. In het laatste geval moet u het apparaat met de Bancontact-app wel bij de hand
houden.
Apparaat met de Bancontact-app: Plaats uw bestelling online en selecteer Bancontact als betalingsmethode. Tik vervolgens op ‘Open de Bancontact-app’. De app wordt automatisch geopend. Controleer het bedrag dat op uw scherm wordt weergegeven, selecteer de bankrekening die u wilt gebruiken om te betalen, tik op ‘Bevestig’ en voer uw pincode in. De betalingsbevestiging wordt meteen op het scherm weergegeven. En u bent al klaar! Apparaat zonder de Bancontact-app: Plaats uw bestelling online en selecteer Bancontact als betalingsmethode. Webwinkels die mobiele betalingen met Bancontact accepteren, genereren automatisch een QR-code. Open de Bancontact-app op uw smartphone of tablet, selecteer de optie ‘Betalen’ en scan de QR-code die automatisch op uw scherm verschijnt. Controleer het bedrag dat op uw scherm wordt weergegeven, selecteer de bankrekening die u wilt gebruiken om te betalen, tik op ‘Bevestig’ en voer u pincode in. De betalingsbevestiging wordt zowel op het scherm als in de app weergegeven.
4. PayPal
U kunt ook via PayPal betalen, zelfs zonder een PayPal-rekening te openen. Selecteer hiervoor PayPal als de gewenste betalingsmethode bij de kassa. Aan het eind van het bestelproces word u doorgestuurd naar PayPal. Als u al klant bent bij PayPal, kunt u inloggen met uw gebruikersgegevens en de betaling bevestigen. Als u nieuw bent bij PayPal en geen rekening wilt openen, klik dan op ‘Geen PayPal-rekening?’ (hieronder gemarkeerd) en bevestig de betaling als PayPal-gast. Zodra de inkomende betaling bij ons is geregistreerd, wordt uw bestelling verwerkt. PayPal-betalingen worden meestal binnen enkele minuten
bevestigd.
Als u (een deel van) uw bestelling retourneert, wordt het bedrag teruggestort op uw PayPal-rekening. U kunt dan kiezen of u het geld via uw PayPal-rekening wilt gebruiken of dat u het bedrag wilt overmaken naar uw bankrekening of creditcard. Wij kunnen dit niet bepalen. U kunt dit zelf regelen via uw PayPal-rekening.
In onze winkels kunt u betalen met de volgende mogelijkheden:
- Contant
- Pin
- Mastercard
- Visa
- The English Hatter giftcard
Winkels
The English Hatter heeft in totaal 8 winkels. De winkels hebben verschillende openingstijden. Bekijk en klik hier voor meer informatie over onze winkels:
Giftcard
Let op: informeer zodra voorradig.
Het is mogelijk om een The English Hatter cadeaukaart in onze webshop te bestellen. Onze cadeaukaarten zijn te verkrijgen met een waarde van €10, €20, €30, €40 en €50. U ontvangt een fysieke cadeaukaart in een luxe verpakking.
U kunt onze cadeau kaart in onze winkels inleveren. Wilt u onze cadeau kaart in de webshop inleveren? Neem hiervoor contact op met de klantenservice via 085-2126898.
Het saldo van uw cadeau kaart kan door onze medewerkers in de winkels voor u worden opgezocht. U kunt ook contact opnemen met onze klantenservice zodat zij dit voor u kunnen nakijken.