90 Years: Attitude (6/10)

Er zijn boeken volgeschreven over wat het precies inhoudt: een gentleman zijn. Je kunt het proberen te vangen in regels of etiquette. Maar wat ons betreft draait het om attitude. En attitude heeft meer te maken met karakter dan met kleding.

Maar goed β€” laten we eerlijk zijn: de juiste kleding helpt wΓ©l. En bij The English Hatter helpen we de aspirant-gentleman graag een eindje op weg met de juiste attitude.Β 

Eerst nog wat stichtelijke woorden: een gentleman heeft oog en aandacht voor de wereld om hem heen. En als we het daar dan toch over hebben: het was de Γ©chte gentleman Michael Caine (91 inmiddels) die ooit zei:

β€œA shirt is for meeting the world. A T-shirt is for hiding from it.”

Vrij vertaald: een gentleman draagt geen T-shirt, maar een overhemd.

Met onze collectie overhemden β€” zowel van ons eigen label als van het traditionele merk Viyella β€” kun je de wereld met een gerust hart tegemoet treden. Stijlvol in elke omgeving.

Bekijk onze overhemden

Ontdek Viyella

Filter en sorteer

Alles leegmaken

De hoogste prijs is 129,95

€
€
  1. Elliot Shirt Button Down Lange Mouw
    Kies uw size
    Aanbevolen prijs
    69,95
  2. Elliot Shirt Button Down Lange Mouw
    Kies uw size
    Aanbevolen prijs
    69,95
  3. Elliot Shirt Button Down Lange Mouw
    Kies uw size
    Aanbevolen prijs
    69,95
  4. Katoenen Overhemd Button Down Regular Fit
    Kies uw size
    Aanbevolen prijs
    69,95
  5. Viyella Shirt Button Down
    Kies uw size
    Aanbevolen prijs
    129,95
  6. Viyella Shirt Button Down
    Kies uw size
    Aanbevolen prijs
    129,95
  7. Katoenen Overhemd Button Down Regular Fit
    Kies uw size
    Aanbevolen prijs
    69,95
  8. Overhemd linnen lange mouwen
    Kies uw size
    Verkoper:The English Hatter
    Overhemd linnen lange mouwen
    Aanbevolen prijs
    79,95

Tijdlijn

In deze tijdlijn vertellen we het verhaal van The English Hatter aan de hand van momenten, mensen en producten die het merk hebben gevormd. Van de wortels van de English Country Style (en ons geloof in eigentijdse slow fashion), tot het Amsterdam in de dertiger jaren waar iedereen een hoed droeg – en het Amsterdam van de sixties, toen bijna niemand dat meer deed. Van samenwerkingen met iconische merken tot de ontwikkeling van onze eigen collectie.

En van die ene winkel aan de Heiligeweg tot de elf winkels in Nederland waar je nog steeds terechtkunt voor persoonlijke aandacht, slow fashion en kwaliteit.

Bekijk tijdlijn